onsdag 19 september 2012

Natti...

Hejsan, har typ precis duschat och satt på mej mjukiskläder. Så skönt! Innan det bakade jag lite snickerkaka tills imorgon :) Längtar så jäkla mycket tills håret är i!
Förövrigt så har det inte hänt så mycket mer idag, har bara solat och bakat. Har vart en riktigt lugn dag, trött som bara den men självklart ska jag bli piggare framåt kvällen! Så typiskt, men det är tur att det finns en massa bra att kolla på :) Tänkte kolla avsnittet av X- Factor som var igår och sen ett avsnitt av Kim & Kourtney i New York :) Så det blir som en liten filmkväll ikväll!
Hoppas ni haft en bra dag idag! Vi hörs mer imorgon! Kommer före och efter bilder på håret då!
Natti natti, Puss puss/Mikaela...

35 kommentarer:

  1. Åhå, snickerkakor är ju så gott!

    SvaraRadera
  2. sv: tusen tack!

    hehe det är nog finare på bild än vad det är i verkligheten dessvärre! kram

    SvaraRadera
  3. jasså var dom goda då :)?
    har du haft en bra dag? kram :)

    SvaraRadera
  4. sv: härligt, jorå de är väl helt okej här :)
    Händer idag då?

    SvaraRadera
  5. sv; ja, kan ju vara skönt det med :)

    SvaraRadera
  6. Mums med snickerskaka, lycka till med håret idag =)!

    SvaraRadera
  7. Blir spännande att se hur det blir med håret (:

    SvaraRadera
  8. Mm vad gott med snickerskaka, nu fick du mig att bli supersugen haha

    SvaraRadera
  9. Idag blir det plugg för hela slanten, har ett arbete med deadline imorgon så det är bara att jobba på =P.

    SvaraRadera
  10. Jaa !! :)
    Vad vacker du är :)

    Har du någon favorit bakelse?

    SvaraRadera
  11. sv: Härligt! Bara bra med mig med! :)

    SvaraRadera
  12. Sv: Åh, vad roligt att du tyckerd det!:) Tack!:)

    SvaraRadera
  13. Har du uppdaterat din iPhone än? Jag tänkte nog vänta några dagar för att se. :)

    SvaraRadera
  14. sv: okej kul :)
    träna hade jag tänkt :D

    SvaraRadera
  15. Skaru sätta i löshår? :)
    Va mysigt att sola o kul att baka :)

    SvaraRadera
  16. Hej nu är veckans awesome publicerad! Om du inte vann kan du gärna delta nästa vecka med :)

    Kram

    SvaraRadera
  17. Hur går det med löshåret då =)?

    SvaraRadera
  18. sv: tack så mycket vännen! :) du är oxå väldigt fin! :)

    SvaraRadera
  19. Sv: Joda, det är bara bra med mig också :) Och tack så jättemycket, va glad man blir!! =) Har du några roliga planer inför helgen?? :)

    SvaraRadera
  20. Jättte fint ! Super fint blev det :)
    Jag älskar alllt! kan äta vad som helst, dock inte länge för då mår jag illa. Hatar grädde såå försöker att inte spy när jag äter exempel prinsesstårta eller nått liknande haha (:

    SvaraRadera