torsdag 20 september 2012

Naglar...

Hejsan, sitter just nu å funderar på om jag ska orka testa mej på å göra mina egna gele naglar.
Köpte ett kit förut när jag å mamma var på Maxi, så vill gärna testa men det kan ju ta hur lång tid som helst haha.
Sen mitt senaste inlägg har de iaf inte hänt så mycket, har vart på Maxi som sagt å sen inte så mycket mer. Blir till att duscha nu sen kanske fixa naglarna. Kolla något avsnitt på Kim & Kourtney i New York som vanligt också haha :) Hoppas att ni haft en bra dag? Vi hörs mer imorgon!
Natti Natti, Puss puss/Mikaela...
Någon av er som testat detta kit? Kommentera gärna om vad ni tyckte! :)



8 kommentarer:

  1. Ja, gör det :D Kommer att bli jättefint.
    sv: Tack så otroligt mycket finaste du! Blir så glad. <3

    SvaraRadera
  2. fina fina du!
    Hoppas din torsdag varit bra finaste mikaela! <3

    SvaraRadera
  3. haha det är ju inte bra att sola för mycket det vet du va ;)? kram

    SvaraRadera
  4. Sv: Jaha, men det kan ju vara ganska skönt att bara ta det lugnt och sådär med :) Själv blir det fest ikväll, kalas för min kusin imorgon och ljusparty på söndag =)

    SvaraRadera
  5. Var har du köpt de kitet? Och vad kostade det? :)
    Är det lätt att göra själv? =)
    sv: Ja det har jag, själv då? :D

    SvaraRadera
  6. morning snygging :) Skönt med Fredag! några planer inför helgen?? många krama

    SvaraRadera
  7. - Jag har haft en bra dag hittills, själv? :)

    SvaraRadera