fredag 21 september 2012

Vila lite...

Hejsan, kom hem för ett tag sedan och känner att jag måste gå å lägga mej. Jag är så jäla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Gjorde nämligen naglarna inatt å de tog så lång tid så kom inte i säng innan 3. Och så var det ju till att gå upp tidigt, så nu är jag bra trött.
Idag får vi se vad som händer, vädret ute är så dåligt så känner bara för att ligga inne i myskläder!
Vad ska ni hitta på idag? Vi hörs mer när jag vilat lite. Puss puss/Mikaela...


23 kommentarer:

  1. Snygga armband.
    Jag gör samma sak som du och ligger hemma med myskläder.

    SvaraRadera
  2. Har en frågestund på bloggen just nu , kika in och fråga nått så är du gullig! :)

    SvaraRadera
  3. En liten gåta på bloggen, checka :)
    - Härligt, Du får gå och lägga dig :)
    btw, as läckra smycken!

    SvaraRadera
  4. sv,ja usch.... haha !


    snygg topp! :D

    SvaraRadera
  5. Jag uppdaterade min igår och den uppdateringen kändes väldigt "fräsch", inget jag ångrar.:)

    Vilka fina toppar du ha :) Jätte fina!! Ska du göra nåt i helgen? HA EN BRA KVÄLL:)

    SvaraRadera
  6. ååh fina armband!

    Hoppas du får en bra helg!

    SvaraRadera
  7. Hejsan, ikväll tänkte jag och mina kompisar ha en liten filmkväll. Vore otroligt roligt om du kunde ge oss tips på komedier eller skräckisar! Ha en supermysig fredag! :D /Emma

    SvaraRadera
  8. Hej fining, nu är "veckans blogg" vinnare ute på bloggen. Gå in och kika om det blev just du!
    Om inte, så går det att anmäla sig igen. Puss.

    SvaraRadera
  9. SV:jaa min dag har varit helt okej, din då? :)

    SvaraRadera
  10. Lika fin som vanligt! Älskar verkligen din stil...

    SvaraRadera
  11. Va fin den första bilden e :)

    SvaraRadera
  12. sv: tack, ska vi göra ett bloglovin byte?:)

    SvaraRadera
  13. kul med pingis :) är han duktig på det?? kramar

    SvaraRadera
  14. Det är bra med mig med, vad händer i helgen? :)

    SvaraRadera
  15. varit helt död idag, är det fortfarande hhi så du är ej ensam :*
    så himla fin är du, älskar tröjan/tunikan!

    SvaraRadera
  16. Fin du är!

    Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort värt 100 kr på yoco.se! Vore jätteroligt om du ville delta :) Kramis!

    SvaraRadera