onsdag 19 september 2012

Snart...

Hejsan, har inte hunnit uppdatera än idag för jag har inte vart hemma så mycket. Men nu är jag äntligen hemma sen ett tag tillbaka. Är så trött idag, tänkte träna idag med tror faktiskt inte jag orkar det. Vill egentligen sova men det går ju inte än!
Ska nog iaf försöka ta mej till sportlife för å sola iaf. Annars händer det inte så mycket idag. Ska även baka för imorgon kommer Mikaela, Emma och Julia hit ju ock sätter i mitt löshår, så lär ha något att bjuda på! Längtar så mycket, å nu är det inte lång tid kvar :)
Men nu ska jag ta något att äta, hörs om en stund igen! Puss puss/Mikaela...


30 kommentarer:

  1. Sv: Tack så jättemycket, va glad jag blir :) Hur är det med dig idag? =) kram

    btw, måste bara säga att ditt hår är helt underbart snyggt!

    SvaraRadera
  2. Jag blev nummer 5 :) säg till när du har jagt till mig och vilket nummer du blev :P

    SvaraRadera
  3. sv; Tusen tack :)
    Haha, för stunden så var den verkligen inte rolig, men senare kunde jag knappt sluta skratta åt vilket otur jag haft, haha!

    SvaraRadera
  4. du är så fin! Och vilka fina armband!

    SvaraRadera
  5. Sv: Härligt! Jo det är ganska bra med mig:)

    SvaraRadera
  6. Okej vad skönt, jag har gått på stan med min lillasyster och hennes dotter hela dagen =).

    SvaraRadera
  7. Ja det ska jag göra. Mitt favvoprogram. ;) Vad fin du var idag :)

    SvaraRadera
  8. sv: jaa de är från Nelly :D

    SvaraRadera
  9. SV: Hihi taack! :D
    Är allt bra med dig? :)

    SvaraRadera
  10. Tack så mycket och vilken fin header du har! :) hur är allt med dig?

    SvaraRadera
  11. SV: hehe aa, vad har du för planer för helgen? :D

    SvaraRadera
  12. Såå otroligt fin är du asså!!

    SvaraRadera
  13. Tack så mkt :D Omg tycker du? tack så mkt, jättesnällt!

    SvaraRadera
  14. Ditt armband är så snyggt!!!!

    SvaraRadera
  15. sv: Haha vad taskigt att man var tvungen att göra det för att få vara med på balen :P

    SvaraRadera
  16. Snygga armband!
    Sv: Tack, vad kul att du tycker det!

    SvaraRadera
  17. Riktigt fina bilder du! Kram :)

    SvaraRadera