tisdag 18 september 2012

Segt...

Hejsan, sitter å kollar lite på tv, tiden går så sakta just nu, vill att klockan ska bli 20.00 då mitt favorit program Hart Of Dixie kommer, efter det blir det även Svenska Hollywood fruar.
Ska gå ner å städa nu,vilket jag verkligen inte vill men jag måste. Efter det ska jag kolla färdigt ett avsnitt av Kim & Kourtney i New York som jag inte kollade hela på igår.
Vad har ni för er då? Ska försöka komma på lite inlägg men inspirationen är inte på topp just nu haha. Men vi hörs om ett tag igen :) Puss puss/Mikaela...

37 kommentarer:

  1. sv; inte så mycket, plugga lite tänkte jag. Har tränat lite idag med, annars lugnt :D Själv?

    SvaraRadera
  2. visst är den :) lust att göra ett bloglovin byte förresten?

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack och desamma! allt bra? :) kramar

    SvaraRadera
  4. sv: Åh, tack så otroligt mycket! :) Detsamma! :)

    SvaraRadera
  5. sv; tack så mke ! :D du har ju oå en fin header duu! :D

    SvaraRadera
  6. sv: Men åh tack, glad jag blir :) kram

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket! Det är du med :)!

    SvaraRadera
  8. sv: tack så mkt :)

    allt bra med dig?

    SvaraRadera
  9. sv: tack ska du ha :)
    fina bilder!

    SvaraRadera
  10. Jotack, gårdagen var bra iallafall =). Vad ska du hitta på idag då?

    SvaraRadera
  11. Tack desamma får jag säga (:

    Kollade också på Hollywood fruar igår kväll. Kan verkligen inte med Gunilla alltså :D

    SvaraRadera
  12. sv: Taack! Jag älskar det! :D
    Allt bra?

    SvaraRadera
  13. Jag tittade också på Hollywoodfruar igår :)

    SvaraRadera
  14. sv: Tack tack och detsamma hörredu :)
    allt bra med dig ?

    SvaraRadera
  15. Har länge funderat på att börja kolla på Hart of Dixie, vilken serie skulle du främst jämföra den med? :)

    SvaraRadera
  16. Tack! Fin blogg. Ska du kolla på bonde söker fru ikväll? :) HA EN BRA DAG! =)

    SvaraRadera
  17. sv: Tack så mycket snälla du:)

    SvaraRadera
  18. sv; tack så mycket! :) ja ibland är det riktigt skönt!!!!

    SvaraRadera
  19. Grattis tjejen :) du blev veckans blogg :)
    Glöm inte tävlingen idag
    Direktlänken är denna : http://minendo.blogspot.se/2012/09/tavling-vinn-en-brunkram.html
    Tävlingen avslutas kl. 18 idag

    SvaraRadera
  20. sv. tackar, detsamma<3 allt bra?

    SvaraRadera