måndag 1 oktober 2012

Project Runway Sverige...

Hejsan, väldigt dålig uppdatering idag, men när jag kom hem så gick jag å la mej å sov ett tag. Sen åkte jag till Max å köpte mat. Å efter det gick jag till mormor, hände lite saker hemma så sover här inatt. Vi ska kolla på Project runway Sverige nu iaf. Någon av er som ska se det?
 Tycker det ska bli kul å se om det är bra eller inte, jag gillar i vanliga fall Project Runway så hoppas detta också är bra :)
Annars så har det inte hänt så mycket mer idag, ska dra veckans blogg men får se om det blir idag eller imorgon. Ska även svara på lite kommentarer :)
Men hoppas iaf att ni haft en bra dag? Vi hörs igen om ett tag! Puss puss/Mikaela...

24 kommentarer:

  1. åh tack så jättemycket!! :D

    SvaraRadera
  2. Svar: jag pratar svenska som modersmål. Hela familjen och släkten är svensk. Här i Finland klarar man dock absolut inte sej utan finska. Vi läser finska i skolan i alla årskurser.När man går till stan och beställer på restaurang på svenska så får man bara smutsiga blickar av servitören och denne frågar ''anteeks mitä''? som betyder typ ursäkta vad? Inte alltid dock men ibland. Svenskan har blivit så mycket mindre värd här i finland på sistone. Själv hatar jag finska & älskar svenska, försöker hålla kvar språket genom att tala svenska på stan osv, och helt enkelt inte byta till finska. Svenska är ju endå ena vårt nationalspråk så tycker att alla här borde kunna det.

    SvaraRadera
  3. Åh jag hade gärna sett det programmet! Men tyvärr har jag inte den kanalen :(

    sv; Visst är de fiiina! :D

    SvaraRadera
  4. sv; Jo men visst?
    Skorna är Steve Madden boots och de finns lite överallt, surfa runder på Steve Madden Fraankie boots så hittar du dem nog :) KRAM

    SvaraRadera
  5. snygg!

    sv: ja visst är de :)

    SvaraRadera
  6. Jag tittade också på det. Vad tyckte du?

    SvaraRadera
  7. Hoppas de ordnar sig hemma :/
    Ja visste inte att de börja redan ida så ja missa de men får se de sen :)

    SvaraRadera
  8. så himla fin du är jämt vännen! :*
    lite små kär i ditt hår...

    SvaraRadera
  9. sv;Ja här med..

    Jo det är ok, förutom att jag är cpetrött och min dag har inte börjat så värst bäst.

    Vad gör du?

    SvaraRadera
  10. Tackar. :) Var project runway bra? :) Hann inte se det igår!

    SvaraRadera
  11. låter nice! nu ska jag iväg och pltåas :) vad gör du för kul just nu?? kramar

    SvaraRadera
  12. Kollade också på Projct runaway. Lät lite wierd att höra Sofi Farhman säga samma fraser som Heidi Klum, fast på svenska (:

    SvaraRadera