tisdag 2 oktober 2012

Zumba...

Hejsan, hoppas eran dag har vart bra hittills? Min har vart helt okej, var hemma tidigt så gick å la mej å sov några timmar, å nu väntar jag på att klockan ska gå lite fortare, för om ett tag ska jag till Sportlife för att dansa Zumba med Emma. Så himla kul! Innan det blir det lite sol också :)
Någon av er som går på Zumba? Eller har testat? :)

Lovar att det kommer komma lite mer roliga inlägg snart! Ska även dra veckans blogg vinnare, så det kommer upp senare idag! Men vi hörs sen igen! Puss puss/Mikaela...

19 kommentarer:

  1. nope har aldrig testat men har hört att det är kul!

    SvaraRadera
  2. ja tack, de är bra :)
    fin outfit ! :D

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra eftermiddag :)Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. sv: jo det kan behövas för min del ;)

    SvaraRadera
  5. Kul att du tycker om dom!
    fin outfit!

    SvaraRadera
  6. Det är bra :) hur är det själv?
    Tycker zumba är riktigt jobbigt!!

    SvaraRadera
  7. jag har testat zumba hemma. tycker det är roligt. men lessenar snabbt på programmen :( har ju samma skivor hela tiden så det är alltid samma samma så blir tråkigt till slut :(

    sv. ja visst var den söt :D

    SvaraRadera
  8. Åh tack vad glad jag blir :D
    vad söt du är :D
    kram

    SvaraRadera
  9. SV: Aw tack! :)

    Ja jag har prövat på zumba, har gått på de i 1 år, men jag har börjat på en annan träningsdans nu ;)

    SvaraRadera
  10. Sv: Inte?? Varför inte? :/ min dag var riktigt bra igår, jag var ju ledig och det är ju alltid skönt =)

    SvaraRadera
  11. Oh så roligt med Zumba. Har funderat på om man kanske skulle prova det någon gång :)

    Hoppas du haft en bra dag i övrigt :)

    SvaraRadera
  12. Jag har provat på zumba ganska många gånger! Jag tycker att det är kul, dock är det inget jag vill göra regelbundet, utan göra lite då och då :)

    SvaraRadera