onsdag 21 november 2012

Ledig dag...

Hejsan, hoppas allt är bra med er? Med mej är allt bra :) Har precis duschat för jag var å tränade för ett tag sedan. Ska iväg om en stund så snart ska jag fixa mej lite :)
Idag var jag iaf ledig, så skönt! Så tog en sovmorgon till kl 11, var uppe rätt sent inatt så de behövdes!
Annars har det inte hänt så mycket mer idag, hade tänkt ta tag i min och Emmas nys blogg men det blir ju inte som jag vill, å då orkar jag inte! Så får göra de när jag har mer tid över :)
Ska iaf svara på lite kommentarer innan jag åker, så hörs vi nog senare ikväll!
Puss puss/Mikaela...


33 kommentarer:

  1. sv: tack så mycket! :) Allt bra med dig?

    SvaraRadera
  2. Vart skulle du?

    SV:
    Ja jag tycker också det är roligt med listor och bra att kunna lägga upp när inte inspirationen ligger på topp ^^

    SvaraRadera
  3. sv: Ja verkligen! Undrar hur det blir i nästa avsnitt, så spännande!

    SvaraRadera
  4. tack :D de ska bli kul o testa dom!

    SvaraRadera
  5. sv:Jo tack, det har jag absolut fått :) du med!

    SvaraRadera
  6. Maten såg ju så otroligt god ut! :)

    SvaraRadera
  7. va härligt :) jo tack! allt är bra här också, vad gör du för kul? kram

    SvaraRadera
  8. Ser riktigt gott ut!

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag :)

    SvaraRadera
  9. sv: Ja den är verkligen det med! Rekomenderar second hand shopping faktiskt :D

    SvaraRadera
  10. Okej! Ska du och hon Emma dela blogg bara eller ska du ha kvar denna också? :)

    SvaraRadera
  11. TIPS! Jag berättar hur man gör en egen antiskmask! :) STORA KRAMAR

    http://tomson.blogg.se/2012/november/gor-din-egen-ansiksmask.html#comments

    SvaraRadera
  12. det är helt okej med mig!
    aa, gör det :)

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag gillar verkligen din blogg, jag tränar också en hel del och gillar att läsa andras bloggar som kan inspirera en i träningsväg, matväg, osv. Du får gärna kolla in min blogg också, jag vill följa din på bloglovin så släng iväg en kommentar om du följer mig också. Vore roligt :)

    http://eelineriksson.myshowroom.se/

    SvaraRadera
  14. sv: hehe, okej.. solat? i det här vädret? ;) har varit med bästis och vi har haft super tråkigt! :P haha...

    SvaraRadera
  15. gött o va ledig! var jag med idag :))

    SvaraRadera
  16. aa det tycker jag också :)
    allt bra?

    SvaraRadera
  17. Skönt med sovmorgon :)

    Sv; Tack så mycket! <3 Roligt med träningsblogg, blir det den här eller är det den du håller på att göra? :)

    SvaraRadera
  18. Sv: Ooh, du måste bara göra det!! Den var riktigt bra :)

    Vad ska du hitta på för skoj idag då?? =) kram

    SvaraRadera
  19. Hoppas du får en riktigt bra dag =)! Kram

    SvaraRadera