fredag 14 december 2012

Helg...

Hejsan, allt bra med er? Med mig är det helt okej, mitt humör har kanske inte vart på topp idag men det börjar bli lite bättre :)
Orkade inte uppdatera igår efter gymmet, kom hem runt 21.50 och då hade jag en massa att göra.

Idag så körde iaf jag å Emma tidig träning vilket var sjukt skönt! Då hade man hela dagen kvar och det kändes jätte bra. Efter det har jag städat lite samt vart på affären.
Ska snart städa lite mer, är så seg bara, har träningsvärk å både armar, ben och mage. Men det är bara skönt ;) Då vet man att man kört på bra!
Kände att detta blev ett lite konstigt och ganska tråkigt inlägg men det får vara så!
Vi hörs lite senare igen! Puss puss/Mikaela...  


26 kommentarer:

  1. sv. så jävla dumt, förstår julen bara sådär :(

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! :D

    sv: vet, filmen är ju fett gammal liksom varför kapa dom scenerna nu efter 100 år haha?!

    SvaraRadera
  3. Härligt att du mår bra tjejen :) Jag mår också jätte bra idag :)

    SvaraRadera
  4. haha jag vet vad du pratar om ibland blir man bara sjukt sugen på en kall cola ;)

    SvaraRadera
  5. Min var också det!
    Planer inför helgen?

    SvaraRadera
  6. ja absolut! fått en bra start på helgen? kram<3

    SvaraRadera
  7. Det är otroligt fint i Kalifornien. :) Jag tycker helt klart att du ska börja spara och åka. :)

    SvaraRadera
  8. träningsvärk är nice :) har det i både rygg, biceps/triceps, ben & rumpa nu ^^

    Hoppas du får en fin lördagskväll :)

    SvaraRadera
  9. Hej, allt bra med dig? Kram ♥

    SvaraRadera
  10. sv: jaa, vad har du gjort idag då? :D

    SvaraRadera
  11. SV: ja det är verkligen mysigt :)
    ja, det hade jag! :) själv då? :)

    SvaraRadera
  12. Så himla fin är du!

    sv: tusen tack :D
    Hade det super bra i fredags,själv?:D
    krmais♥

    SvaraRadera
  13. Sv; Okej va jobbigt :/
    SNart är det lov iaf! :)

    SvaraRadera
  14. snygga armband :)
    allt bra idag?

    SvaraRadera